O czym piszemy w wydaniu marcowym:
Niezmiennie chcemy dbać o wizerunek zarówno ekspertów niezależnych, jak i wizerunek firm z branży. Mają więc okazję pokazać swój największy atut — wiedzę i doświadczenie. Tych form zadbania o wizerunek będzie teraz jeszcze więcej.
- Nie wykluczam też wprowadzenia, za sugestiami naszych czytelników i współpracowników, a także samych ekspertów, kolejnych opcji. Komunikacja jest dla nas ogromnie ważna, zresztą ona jest też podstawą budowania wizerunku, i myślę, że wychodzi nam to całkiem dobrze - powiedział redaktor naczelny, Rafał Stępniewski.
Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami form współpracy w zakładce Współpraca, zarówno dla firm, jak i naszych partnerów.
Można się z nami kontaktować na wiele sposobów, teraz będzie to jeszcze łatwiejsze.
- Liczę również na informację zwrotną dotyczącą naszego nowego formatu. Nad czym warto popracować, co udoskonalić. Jakie propozycje współpracy warto jeszcze rozważyć? Każda opinia jest dla nas cenna. Chcę również podziękować wszystkim za dotychczasowe zainteresowanie naszym magazynem, za zaangażowanie. To wsparcie jest dla nas nieocenione i motywuje do dalszego rozwoju. Mam nadzieję, że nowa formuła "Security Magazine" jeszcze bardziej zbliży nas do czytelników i partnerów, tworząc platformę nie tylko informacyjną, ale i wspólnotę ekspertów i praktyków z branży bezpieczeństwa IT - podkreślił Rafał Stępniewski.
Dobrej lektury!