Skip to main content
Loading...
Szukaj
Logowanie
Dane logowania.
Nie masz konta? Załóż je tutaj.
Zarejestruj się
Zarejestruj się
Masz konto? Zaloguj się tutaj.

Kongres Profesjonalistów PR 2024

Kongres Profesjonalistów PR 2024

Przeżywamy okres intensywnego rozwoju technologicznego, szczególnie w obszarze sztucznej inteligencji. Tworzenie obrazów z opisów i boty umożliwiające naturalną konwersację rewolucjonizują sposób, w jaki się komunikujemy. Dla sektora public relations to początek ery obfitującej w możliwości, ale także niosącej ryzyko potencjalnych zagrożeń i kryzysów wizerunkowych. Te tematy będą przedmiotem dyskusji ekspertów, którzy spotkają się w Rzeszowie 19 i 20 września podczas Kongresu PR.

Organizator: Newsline

Miejsce wydarzenia: Rzeszów

Początek wydarzenia: 2024-09-19

Koniec wydarzenia: 2024-09-20

AI przekształca komunikację

Podczas tegorocznego Kongresu panele dyskusyjne i prezentacje pozwolą na skuteczne poszukiwanie sposobów na radzenie sobie z wyzwaniami, jakie niesie era AI, zmieniające się trendy komunikacyjne oraz nowe technologie. Poruszone zostaną m.in. kwestie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań w public relations, a także prewencji kryzysowej w kontekście zmian związanych ze sztuczną inteligencją.

– Gwałtowny rozwój AI, w tym zwłaszcza dużych modeli językowych, ma ogromny wpływ na kształt oraz przyszłość branży PR. Stanowi ona zarówno zagrożenie, jak i szansę dla każdego kto zajmuje się budowaniem relacji i komunikowaniem – powiedział dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca i organizator Kongresu.

– Z jednej strony sztuczna inteligencja może przyspieszyć i usprawnić wiele procesów w pracy związanej z komunikacją, umożliwiając szybsze analizowanie danych, personalizację przekazu czy automatyzację zadań. Z drugiej pojawiają się kwestie nadpodaży komunikatów, szumu informacyjnego oraz fake newsów, które mogą stawać się źródłem kryzysów wizerunkowych. Właśnie dlatego postanowiliśmy skupić się między innymi na tych tematach podczas tegorocznej edycji Kongresu PR – dodał.

Praktycy PR wobec nowych wyzwań

Temat przewodni tegorocznego Kongresu PR – „Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie. Wyzwania public relations” – był często wskazywany w ankiecie badawczej przez uczestników ubiegłorocznej edycji wydarzenia. Pokazuje to, że eksperci public relations z wielką uwagą przyglądają się rozwojowi nowych technologii. Świadomość ich rosnącej roli również w kontekście komunikacji kryzysowej, skłania do poszukiwania strategii i narzędzi, które pozwolą efektywnie reagować na zmieniające się potrzeby odbiorców w obszarze public relations.

– Kongres to wydarzenie, które nie tylko stawia na wymiar praktyczny, ale również ma silne podstawy naukowe. Ewaluacja podczas Kongresu PR to już tradycja. Właśnie dlatego poszukując najbardziej aktualnych tematów, zawsze pytamy o nie uczestników naszego Kongresu. Dzięki temu program skupia się na najważniejszych dla branży obszarach, ale poprzez ankietę włączamy także uczestników do współtworzenia wydarzenia – powiedział dr Przemysław Szuba, ekspert do spraw badań i analiz Exacto, partnera Kongresu PR.

Od lat najważniejsze wydarzenie w branży

Kongres PR od 24 już lat nieprzerwanie stanowi źródło wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych wyzwań i problemów komunikacyjnych. W tym roku, w dniach 19 i 20 września eksperci związani z PR ponownie spotkają się w Rzeszowie, aby wymieniać się wiedzą i doświadczeniem.

Będzie to niepowtarzalna okazja do zdobycia nowych umiejętności, ale także budowania wartościowych relacji z profesjonalistami z całej branży. Wydarzenie stanowi inspirujące środowisko, w którym rozwijają się pomysły i rozwiązania współczesnych wyzwań komunikacyjnych. Zapraszamy: www.kongrespr.pl 

"Security Magazine" jest patronem medialnym wydarzenia.

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat
cyberbezpieczeństwa