Logowanie
Zarejestruj się
Współpraca dla firm
Świadczenia
Współpracując z "Security Magazine", zyskujesz wyjątkowe miejsce do prezentacji swoich rozwiązań, inicjatyw, usług, produktów z zakresu cyberbezpieczeństwa przed zaangażowanymi czytelnikami i Twoimi potencjalnymi klientami.
Artykuł ekspercki
Magazyn oferuje unikalne możliwości budowania autorytetu i uznania w branży, umożliwiając ekspertom dzielenie się wiedzą i doświadczeniem.
Stawiamy na jakość i rzetelność przekazu, dlatego jesteśmy cenionym źródłem informacji.
Promocja webinarów
Organizujesz wartościowe webinary, które mogą znacząco wpłynąć na rozwój zawodowy Twoich klientów? Nasza platforma daje Ci szansę, by Twoje materiały edukacyjne, zarówno sprzedażowe jak i techniczne, dotarły do szerokiego grona zainteresowanych odbiorców.
Promocja szkoleń
Oferujesz szkolenia, które chcesz aby dotarły do szerokiego grona chętnych? Niezależnie od tego, czy są to szkolenia komercyjne, czy bezpłatne, umożliwiamy dotarcie do tych, którzy są rzeczywiście zainteresowani rozwojem i zdobyciem nowych umiejętności. Możemy ułatwić im podjęcie decyzji.
Reklama
Reklama w "Security Magazine" to nie tylko ekspozycja Twojej marki przed szeroką, zaangażowaną publicznością. To inwestycja w budowanie pozycji lidera w branży cyberbezpieczeństwa.
Dołącz do firm, które nam zaufały
Dlaczego warto?
Korzyści ze współpracy
Współpraca z nami umożliwia promowanie Twoich innowacji, rozwiązań, inicjatyw, produktów i usług wśród zaangażowanej publiczności zainteresowanej cyberbezpieczeństwem, co wspiera budowanie Twojej marki jako lidera w branży, a nasi czytelnicy mogą stać się Twoimi klientami.
Profil czytelnika
Czytelnicy "Security Magazine" mogą być potencjalnymi klientami Twojej firmy. Z pismem trafiamy do kadry zarządzającej firm, które potrzebują wdrożyć, przeorganizować, zmienić system bezpieczeństwa IT.
Są to: właściciele, prezesi zarządów, menedżerowie, kierownicy działów bezpieczeństwa i IT, specjaliści i pracownicy. Wśród czytelników są również przedstawiciele administracji.
Formy współpracy
Możemy zaproponować Ci różne formy współpracy, w tym publikacje sponsorowanych artykułów eksperckich, promocję Twoich szkoleń, webinarów i innych inicjatyw, prezentację Twojej firmy (wizytówka) oraz udział w wspólnych inicjatywach edukacyjnych, które umożliwiają skuteczną promocję Twoich rozwiązań.