Skip to main content
Loading...
Szukaj
Logowanie
Dane logowania.
Nie masz konta? Załóż je tutaj.
Zarejestruj się
Zarejestruj się
Masz konto? Zaloguj się tutaj.

5(26) 2024 SECURITY MAGAZINE

5(26) 2024 SECURITY MAGAZINE

W majowym "Security Magazine" znajdziesz wiedzę i praktyki zwiększające Twoje cyberbezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo Twojej firmy. Jaki jest wpływ inicjatyw samorządowych na cyberbezpieczeństwo? Poznaj wyniki badań "mózg vs AI" oraz tajniki technologii wpływających na bezpieczeństwo biznesowe. Dzięki analizom, poradom i trendom z pierwszej ręki masz dostęp do specjalistycznej, rzetelnej oraz unikalnej wiedzy. I to zupełnie bezpłatnie.

Ustawa Kamilka

O czym piszemy w wydaniu majowym

  1. Redakcja, Marcin Deręgowski, Sławomir Świder, Urząd Miasta RzeszowaCyber nie jest tylko domeną państwa, ale także samorządu
  2. Gabriela Lupa, Marcin P. Stopa, SEEWIDELYMózg vs AI. Wyniki neurobadań
  3. Paweł Kaczmarzyk, KALERON Sp. z o.o.Przypadek pewnej macierzy
  4. Redakcja: Czy inwestycja w AI do cyberbezpieczeństwa jest opłacalna?
  5. Bartosz Sosnówka, 2PRBanki i FinTechy liderami w zakresie cyberbezpieczeństwa
  6. Miłosz Jarząb, Security MagazineTechniki cyberprzestępców. Biały wywiad
  7. Marta Siekacz, PERCEPTUS Sp. z o.o.Zalety pierwszego polskiego menedżera haseł
  8. RedakcjaW świecie dopplegangerów. Jak działa deepfake?
  9. Krzysztof Wrześniowski, Centralne Biuro Zwalczania CyberprzestępczościStać się cyberpolicjantem. Kariera w CBZC
  10. Redakcja: Security Startup: Proget, ESELF, Trusted Twin
  11. Monika ŚwietlińskaCyberMarka: Czy Twój profil na LinkedIn jest wiarygodny?
  12. Redakcja: Security News — maj 2024

Rusza cykl "CyberMarka"

Jak wiesz, co miesiąc znajdziesz u nas dwa cykle: "Security News" oraz "Security Startup". Od tego wydania rozpoczynamy kolejny — "CyberMarka". Skąd ten pomysł?

Jest coraz większe zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie. Jednak sama wiedza i umiejętności techniczne dziś nie zawsze wystarczają, aby zyskać zaufanie klientów i budować trwałą markę. Widzimy, że istnieje potrzeba wsparcia dla osób i firm chcących wyróżnić się w branży cyberbezpieczeństwa, budując jednocześnie swoją reputację i zaufanie wśród klientów i partnerów biznesowych.

Cykl "CyberMarka" — na początku w comiesięcznych wydaniach — będzie skupiał się na aspektach związanych z budowaniem marki osobistej i firmowej. Chcemy dostarczyć praktycznych porad oraz inspiracji dla wszystkich, którzy chcą skutecznie prezentować swoją wiedzę, doświadczenie i wartość dla klientów, jednocześnie budując trwałą markę eksperta lub firmy w tej dziedzinie.

Będzie przewodnikiem dla osób i firm oraz obejmie szereg porad dotyczących strategii komunikacji, budowania zaufania oraz prezentacji wiedzy i doświadczenia w sposób przekonujący i atrakcyjny dla potencjalnych klientów i partnerów biznesowych:

    • Strategia osobista i firmy, czyli jak zdefiniować swoją unikalną ofertę i przekazać ją w sposób klarowny i przekonujący.
    • Komunikacja eksperta, czyli jak wykorzystać różne kanały komunikacji, takie jak media tradycyjne, vlogi, blogi, media społecznościowe, konferencje czy webinaria, aby zbudować reputację jako ekspert w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
    • Budowanie zaufania, czyli jak kreować zaufanie przez transparentność, uczciwość oraz dostarczanie wartościowej wiedzy i rozwiązań.
    • Kreowanie autorytetu, czyli jak prezentować swoje doświadczenie, osiągnięcia oraz wiedzę w sposób, który buduje zaufanie i pozwala zyskać status autorytetu w branży.
    • Wsparcie dla klientów, jak być dostępnym i pomocnym dla osób szukających porad i wsparcia w tematyce cyberbezpieczeństwa, zarówno online, jak i offline.
    • Analiza rynku i trendów, czyli jak śledzić i wykorzystywać najnowsze trendy i zmiany w branży, aby dostosować swoje działania i ofertę do potrzeb rynku.
    • Inne tematy, na których będzie Ci zależało i które nam zgłosisz: [email protected]

    Będziemy starać się dostarczyć praktycznych wskazówek i inspiracji dla wszystkich, którzy chcą skutecznie budować swoją markę w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i zyskać uznanie w swojej dziedzinie. W tym celu wykorzystamy nie tylko własne doświadczenia i wiedzę, ale zaprosiliśmy do współpracy ekspertów public relations, media relations, komunikacji i budowania marki.

    Polecamy udział w wydarzeniach

    Jako patronat medialny serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniach:

    1. CyberGOV 2024 - Kliknij po szczegóły
    2. Incident Busters 2024 - Kliknij po szczegóły
    3. CONFidence 2024 — Kliknij po szczegóły i zdobądź bilet w niższej cenie
    4. Rising Star in Cybersecurity - Kliknij po szczegóły
    5. Cybertek 2024 - Kliknij po szczegóły
    6. INNOVATION EDU TRENDS 2024 - Kliknij po szczegóły
    7. Carpathian Startup Fest 2024 - Kliknij po szczegóły
    8. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM 2024 - Kliknij po szczegóły i zdobądź bilet w niższej cenie
    9. Kongres Profesjonalistów PR 2024 — Kliknij po szczegóły

    Jak możesz czytać nasze wydania?

    1. Powyżej masz podlinkowane wszystkie artykuły, wystarczy kliknąć w temat, od którego chcesz rozpocząć lekturę
    2. W zakładce "Czytaj Online" znajduje się sekcja "Wydania" - po kliknięciu w nią przejdziesz do listy wszystkich wydań, w tym najnowszego.
    Studia Perceptus

    Powiązane materiały

    Zapisz się do newslettera

    Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat
    cyberbezpieczeństwa