O czym piszemy w wydaniu majowym:
Rusza cykl "CyberMarka"
Jak wiesz, co miesiąc znajdziesz u nas dwa cykle: "Security News" oraz "Security Startup". Od tego wydania rozpoczynamy kolejny — "CyberMarka". Skąd ten pomysł?
Jest coraz większe zapotrzebowanie na ekspertów w tej dziedzinie. Jednak sama wiedza i umiejętności techniczne dziś nie zawsze wystarczają, aby zyskać zaufanie klientów i budować trwałą markę. Widzimy, że istnieje potrzeba wsparcia dla osób i firm chcących wyróżnić się w branży cyberbezpieczeństwa, budując jednocześnie swoją reputację i zaufanie wśród klientów i partnerów biznesowych.
Cykl "CyberMarka" — na początku w comiesięcznych wydaniach — będzie skupiał się na aspektach związanych z budowaniem marki osobistej i firmowej. Chcemy dostarczyć praktycznych porad oraz inspiracji dla wszystkich, którzy chcą skutecznie prezentować swoją wiedzę, doświadczenie i wartość dla klientów, jednocześnie budując trwałą markę eksperta lub firmy w tej dziedzinie.
Będzie przewodnikiem dla osób i firm oraz obejmie szereg porad dotyczących strategii komunikacji, budowania zaufania oraz prezentacji wiedzy i doświadczenia w sposób przekonujący i atrakcyjny dla potencjalnych klientów i partnerów biznesowych:
- Strategia osobista i firmy, czyli jak zdefiniować swoją unikalną ofertę i przekazać ją w sposób klarowny i przekonujący.
- Komunikacja eksperta, czyli jak wykorzystać różne kanały komunikacji, takie jak media tradycyjne, vlogi, blogi, media społecznościowe, konferencje czy webinaria, aby zbudować reputację jako ekspert w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
- Budowanie zaufania, czyli jak kreować zaufanie przez transparentność, uczciwość oraz dostarczanie wartościowej wiedzy i rozwiązań.
- Kreowanie autorytetu, czyli jak prezentować swoje doświadczenie, osiągnięcia oraz wiedzę w sposób, który buduje zaufanie i pozwala zyskać status autorytetu w branży.
- Wsparcie dla klientów, jak być dostępnym i pomocnym dla osób szukających porad i wsparcia w tematyce cyberbezpieczeństwa, zarówno online, jak i offline.
- Analiza rynku i trendów, czyli jak śledzić i wykorzystywać najnowsze trendy i zmiany w branży, aby dostosować swoje działania i ofertę do potrzeb rynku.
- Inne tematy, na których będzie Ci zależało i które nam zgłosisz: [email protected]
Będziemy starać się dostarczyć praktycznych wskazówek i inspiracji dla wszystkich, którzy chcą skutecznie budować swoją markę w dziedzinie cyberbezpieczeństwa i zyskać uznanie w swojej dziedzinie. W tym celu wykorzystamy nie tylko własne doświadczenia i wiedzę, ale zaprosiliśmy do współpracy ekspertów public relations, media relations, komunikacji i budowania marki.
Polecamy udział w wydarzeniach
Jako patronat medialny serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniach:
- CyberGOV 2024 - Kliknij po szczegóły
- Incident Busters 2024 - Kliknij po szczegóły
- CONFidence 2024 — Kliknij po szczegóły i zdobądź bilet w niższej cenie
- Rising Star in Cybersecurity - Kliknij po szczegóły
- Cybertek 2024 - Kliknij po szczegóły
- INNOVATION EDU TRENDS 2024 - Kliknij po szczegóły
- Carpathian Startup Fest 2024 - Kliknij po szczegóły
- CYBERSEC CEE EXPO & FORUM 2024 - Kliknij po szczegóły i zdobądź bilet w niższej cenie
- Kongres Profesjonalistów PR 2024 — Kliknij po szczegóły
Jak możesz czytać nasze wydania?
- Powyżej masz podlinkowane wszystkie artykuły, wystarczy kliknąć w temat, od którego chcesz rozpocząć lekturę
- W zakładce "Czytaj Online" znajduje się sekcja "Wydania" - po kliknięciu w nią przejdziesz do listy wszystkich wydań, w tym najnowszego.